Cute Design jag gjorde igår ^^

Hej
har ont i lungan
imorse så nös jag och hosta
på samma gång :( och det gjorde
jätte ont så jag fick plutsligt
ont i lungan.
jag har igentligen
astma men tar den alltid
på vintern
men det är väl inte
vinter än? :O :P
så togden när jag kom
hem efter andra lektionen ;)
så har vilat och
gjort Matte & Eng läxorna yeii... :P
haha
men har gjort en egen design
som jag kallar för Cute design
^^
den är råsa med olika råsa detaljer
skall jag ange den?
på bloggen alltså?
vet nt riktigt än får se
:)
men här kmr en bild av den på headern
och bakom
headern kan man se
bakgrunden till hela designen
med råsa bakgrund med
nått på ;)
ses

Kram Julia♥



Min blogg DESIGN bara min :D

Ha det bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0